Veelgestelde vragen

Wij kopen onze producten in grote hoeveelheden rechtstreeks aan in de steengroeves. Via internet verkopen we het materiaal verder in heel Europa. In onze toonzaal ziet u altijd kwalitatieve producten die op een eerlijke manier gepresenteerd worden. De prijs is vaak slechts de helft van de prijs van een ander. Dit komt omdat onze klant geen reclame- en personeelskosten mee hoeft te betalen. En dat scheelt enorm in prijs.

Al onze artikelen zijn voortdurend in promotie doordat wij onze prijzen systematisch laag houden. U kan gerust zijn dat u bij ons geen cent te veel betaalt.

Voor onze Belgische klanten geven wij adressen door van plaatsers waar we reeds tevreden over zijn. We leggen samen het eerste contact.

Uiteraard zorgen wij ervoor dat u als klant op beide oren kan slapen. U ontvangt daarom altijd een factuur die u via uw huisbank kan betalen. Verder bent u extra door de wet beschermd als internetklant.
U kunt er ook voor kiezen om gebruik te maken van verzekerde betalingsmethodes zoals PayPal. Op deze manier hoeft u zich nergens zorgen om te maken.

Natuurlijk gaat dat! Stuur gerust uw gegevens naar ons door en dan doen wij het nodige.

Zeker! U kan al onze producten via onze webshop bestellen.

Wij leveren op regelmatige basis in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Spanje, Italië en Engeland. Andere landen zoals Polen, Roemenië, Litouwen, Kosovo, Hongarije zijn mogelijk in overleg.

Wij bezorgen uw materiaal doorheen heel Europa en daarbuiten. We proberen u vooraf een indicatie van levertermijn te geven, maar dit blijft steeds een schatting. Een vertraging van de overeengekomen leveringstermijn kan in geen geval aanleiding geven tot schadevergoeding en/of ontbinding van de overeenkomst.

De leveringen gebeuren aan de voet van de vrachtwagen en op goed berijdbare wegen. Indien het leveradres niet bereikbaar is voor een grote vrachtwagen, en we hiervan niet werden verwittigd, zijn de extra kosten voor de koper.

We begrijpen dat dit erg vervelend is en er vaak op het laatste moment nog iets kan wijzigen aan de plannen. De verantwoordelijkheid voor het opmeten en het doorgeven van de nodige maten ligt echter bij de koper. Aangezien wij geen opmetingen of plaatsingen doen, kunnen wij dit niet op ons nemen.

Wegens de aard van onze goederen, retourneren we geen producten die in de winkel aangekocht en afgehaald/geleverd zijn. Zo garanderen we ook dat onze klanten enkel nieuwe producten aangeleverd krijgen.

Voor de internetaankopen ligt dit uiteraard anders. Bij onze verkoopsvoorwaarden kunt u hiervoor de nodige documentatie terugvinden.

We proberen dit ten alle tijden te vermijden maar soms wordt er eens een fout gemaakt bij het klaarmaken van een bestelling. Neem contact met ons op en we proberen dit binnen de 2 à 3 werkdagen recht te zetten.