Deze website maakt gebruik van cookies. Door onze website te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. - Meer info - Verberg
  • De beste prijzen
    Rechtstreekse import uit China
  • Een zeer grote stock
    Elke dag opnieuw
  • Persoonlijke service
    Onze topprioriteit
  • Grote showroom
    Kom ons bezoeken!

FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN

• Hoe komen jullie aan zulke lage prijzen?

Wij kopen onze producten in grote hoeveelheden rechtstreeks aan in de fabrieken. Via internet verkopen we het materiaal verder in heel Europa. In onze toonzaal ziet u altijd kwalitatieve producten die op een eerlijke manier gepresenteerd worden. De prijs is vaak slechts de helft van de prijs van een ander. Dit komt omdat onze klant geen reclame- en persoonskosten mee hoeft te betalen. En dat scheelt enorm in prijs.

• Hebben jullie promoties?

Al onze artikelen zijn voortdurend in promotie doordat wij onze prijzen systematisch laag houden. U kan gerust zijn dat u bij ons geen cent teveel betaald.

• Doen jullie ook plaatsingen?

Voor onze Belgische klanten geven wij adressen door van plaatsers waar we reeds tevreden over zijn. We leggen samen het eerste contact.

• Is mijn betaling verzekerd?

Uiteraard zorgen wij ervoor dat u als klant op beide oren kan slapen. U ontvangt daarom altijd een factuur die u via uw huisbank kan betalen. Verder bent u extra door de wet beschermd als internetklant.
U kunt er ook voor kiezen om gebruik te maken van verzekerde betalingsmethodes zoals PayPal. Op deze manier hoeft u u nergens meer zorgen over te maken.

• Kan ik via internet stalen aanvragen?

Stuur uw gegevens naar ons door en wij doen het nodige.

• Kan ik via internet bestellen?

U kan via onze webshop materiaal bestellen.

• Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren op regelmatige basis naar Nederland, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Spanje , Italië en Engeland. Andere landen zoals Polen, Roemenië, Litouwen,Kosovo, Hongarije enz.in overleg.

• Hoe verloopt een levering?

Wij kunnen uw materiaal doorheen heel Europa (en daarbuiten) bezorgen. We proberen u vooraf een indicatie van levertermijn te geven. Dit is echter steeds een indicatie. Een vertraging van de overeengekomen leveringstermijn kan in geen geval aanleiding geven tot schadevergoeding en/of ontbinding van de overeenkomst.

De leveringen gebeuren aan de voet van de vrachtwagen en op goed berijdbare weg. Indien het leveradres niet bereikbaar is voor een grote vrachtwagen, en we hiervan niet werden verwittigd, zijn de extra kosten voor de koper.

• Ik heb een verkeerde maat aangekocht, wat nu?

We begrijpen dat dit erg vervelend is en er vaak op het laatste moment nog iets kan wijzigen aan de plannen. De verantwoordelijkheid voor het opmeten en het doorgeven van de nodige maten ligt echter bij de koper. Aangezien wij geen opmetingen of plaatsingen doen, kunnen wij dit niet op ons nemen.

Wegens de aard van onze goederen, retourneren we geen producten die in de winkel aangekocht en afgehaald/geleverd zijn. Zo garanderen we ook dat onze klanten enkel nieuwe producten aangeleverd krijgen.

Voor de internetaankopen ligt dit uiteraard anders. Bij onze verkoopsvoorwaarden kunt u hiervoor de nodige documentatie terugvinden.

 

• Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb een verkeerd product ontvangen.

We proberen dit ten alle tijden te vermijden maar soms wordt er eens een fout gemaakt bij het klaarmaken van een bestelling. Neem contact met ons op en we proberen dit binnen de 2 à 3 werkdagen recht te zetten.